مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده چراغ خواب سنگ نمک گوی کهکشانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساخت چراغ خواب با سنگ نمکخواص چراغ خواب سنگ نمکچراغ خواب سنگ نمکفروش عمده هرم سنگ نمک
چراغ خواب سنگ نمک

فروش عمده چراغ خواب سنگ نمک گوی کهکشانی، آباژور سنگ نمک تزیینی، قیمت عمده چراغ خواب سنگ نمک، تولید کننده انواع سنگ نمک تزیینی بدون چراغ ارزان قیمت.

چراغ خواب سنگ نمک امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است چون علاوه بر جنبه ی تزئینی و زیبایی بخشی دارای خواص درمانی نیز می باشد. چراغ خواب سنگ نمک موجب ایجاد احساس آرامش در فرد شده و خواب آرامی را رقم می زند. چراغ خواب سنگ نمک در بازار قیمت های متفاوتی دارد. اصل بودن سنگ نمک، سفارشی بودن چراغ خواب، نوع برش و بسته بندی در قیمت آن تاثیرگذار هستند.

چراغ خواب سنگ نمک با دفع یون های منفی و ایجاد یون های مفید میزان یون های بدن را به تعادل می‌رساند

ساخت چراغ خواب با سنگ نمک

ساخت چراغ خواب با سنگ نمک عموما در کارخانه انجام می شود. زیرا فرایند تبدیل سنگ نمک به چراغ خواب نیازمند ابزارها و مهارت های گوناگون است. به عنوان مثال برای قرار دادن لامپ در سنگ نمک نیاز به برش و سوراخ کردن سنگ نمک است. برای سوراخ کردن سنگ نمک از دو نوع دریل سوراخ کن با نام دریل سه نظام و دریل هیلتی استفاده می شود. دریل سه نظام برای سنگ های نازک و کوچک کاربرد دارد. از دریل هیلتی برای سوراخ کردن سنگ های بزرگ و سفت استفاده می کنند. در مرحله ی بعد برش های پلکانی و موازی بر روی سنگ نمک ایجاد می کنند. باید این برش ها منظم و هدفمند باشند و شکل خاصی را تداعی کنند. سنگ نمک مناسب برای ساخت چراغ خواب، سنگی است که به دلیل خلوص پایین استفاده ی خوراکی نداشته باشد و برای مصارف صنعتی هم مناسب نباشد.

چراغ خواب سنگ نمک

خواص چراغ خواب سنگ نمک

چراغ خواب سنگ نمک با دفع یون های منفی و ایجاد یون های مفید میزان یون های بدن را به تعادل می رساند و موجب احساس آرامش در فرد می شود به همین خاطر چراغ خواب سنگ نمک برای دفع اضطراب و افسردگی توصیه می شود. چراغ خواب سنگ نمک بسته به نوع سنگ و رنگی که از خود ساطع می کند می تواند خواص متفاوتی داشته باشد.

  • سنگ نمک صورتی (هیمالیا): احساس عشق و علاقه را در فرد تقویت می کند.
  • سنگ نمک نارنجی: احساس امنیت ایجاد می کند و بر سیستم عصبی و گوارشی تاثیر می گذارد.
  • سنگ نمک قرمز: این رنگ محرک است و هیجانات را در فرد افزایش می دهد.
هرم سنگ نمک موجب احساس قدرت و صلابت در افراد می شود و اعتماد به نفس را بالا می برد

چراغ خواب سنگ نمک

فروش عمده هرم سنگ نمک

هرم سنگ نمک موجب احساس قدرت و صلابت در افراد می شود و به همین دلیل اضطراب را کاهش می دهد و اعتماد به نفس را بالا می برد. در حال حاضر هالیتو امکان فروش عمده هرم سنگ نمک را برای خریداران ایجاد کرده است.

چراغ خواب سنگ نمک

در آخر باید گفت که چراغ خواب سنگ نمک علاوه بر جنبه ی تزئینی و زیبایی بخشی به محیط می تواند یون های محیط را به تعادل رسانده و موجب احساس آرامش و انرژی مثبت در افراد شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *