مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش و عرضه نمک گاو به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان نمک دادن به گوسفندانخرید عمده سنگ نمک دامیخرید نمک گاو و دامداری
نمک گاو

مرکز فروش و عرضه نمک گاو به صورت عمده، نمک پودری، نمک دانه ریز، در کیسه های ۲۵ کیلویی و ۴۰ کیلویی، فروش فقط به صورت عمده، ارسال به سراسر کشور، ظرفیت تولید ماهانه ۱۲۰۰ تن.

تغذیه نمک گاو یکی از موارد بسیار مهمی است، که به این وسیله مواد مغذی کافی به بدن گاو رسیده و باعث سلامت حیوان می شود. مصرف نمک گاو به چندین فرآیند حیاتی در بدن این حیوان کمک می کند، که در صورت عدم وجود آن گاو دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

نمک گاو در اصل همان کلرید سدیم است، که باعث تنظیم میزان آب در بدن این حیوان می شود. بنابراین اگر این ماده در بدن گاو وجود نداشته باشد ممکن است اثرات ناشی از آن جبران ناپذیر باشد. از دیگر تاثیرات نمک گاو بر بدن این حیوان می توان به سلامت ماهیچه ها و سیستم عصبی گاو اشاره کرد.

نمک گاو

میزان نمک دادن به گوسفندان

علاوه بر نمک گاو، گوسفندان نیز به این ماده غذایی نیاز دارند، تا بدنی سالم داشته باشند. کارشناسان با توجه به بیماری های دامی که ممکن است گله ها به آن دچار شوند به دامداران توصیه می کنند تا مواد معدنی را در زنجیره غذایی دام خود قرار دهند. بنابراین مقدار نمک دادن به گوسفندان نیز می تواند در سلامت این حیوان تاثیر گذار باشد. این حجم برابر است با ۰٫۵ درصد مواد خوراکی که گوسفندها از آن تغذیه می کنند. توجه داشته باشید که در صورت کمبود نمک در بدن گوسفندان ممکن است بیماری پیکا بروز کند و یا افزایش آن باعث مصرف بالایی از آب بدن حیوان شود.

نمک گاو

خرید عمده سنگ نمک دامی

خرید عمده سنگ نمک برای دام یکی از مهمترین و پرفروش ترین آن ها در بین انواع نمک می باشد، که به صورت عمده و خرد فروخته می شود. خرید نمک گاو و دام مرغوب می تواند داشتن دامی سالم و به دور از بیماری را تضمین کند. بنابراین توجه داشته باشید که تهیه سنگ نمک برای دام امری بسیار مهم می باشد.

توجه داشته باشید که ممکن است باکتری های فراوانی در دهانه معده دام تجمع کرده باشند و هنگام تغذیه به همراه آب و غذا وارد معده شوند. در این صورت ممکن است دام دچار بیماری های گوناگونی شود، که برای گله ایجاد مشکل می کند. در صورتی که از سنگ نمک مرغوب برای دام خود استفاده می کنید، می توانید نسبت به سلامت آن ها اطمینان حاصل کنید.

نمک گاو

خرید نمک گاو و دامداری

خرید سنگ نمک به صورت طبیعی بسیار مهم است. به این دلیل که با تصفیه و تبدیل نمک گاو به نمک خوراکی تمامی مواد معدنی موجود در آن از بین خواهد رفت. تصفیه سنگ نمک دام باعث از بین رفتن مواد معدنی از جمله کلسیم، منیزیم، پتاسیم و مس می شود و دیگر ارزش غذایی نخواهد داشت.

ببینید
فروش سنگ نمک برای گاو شیرده و گوشتی

برای سفارش خرید عمده نمک گاوداری تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *