مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید و بسته بندی سنگ نمک صورتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سنگ نمک صورتی ایران بازار نمک صورتی در ایران  صادرات سنگ نمک صورتی
سنگ نمک صورتی

کارخانه تولید و بسته بندی سنگ نمک صورتی گرمسار، سنگ نمک صورتی در کیسه های جامبو بگ، نمک صورتی با اندازه های متفاوت از نیم میلیمتر تا ۵ میلیمتر در کیسه های ۲۰ کیلویی.

خواص سنگ نمک صورتی ایران

سنگ نمک صورتی از معادن نمکی گرمسار و منطقه پنجاب در پاکستان استخراج می شود؛ این سنگ نمک به خاطر رنگ خاص و زیبایی که دارد؛ سنگ مناسبی برای تولید انواع چراغ های نمکی و سایر وسایل تزیینی است.

خواص سنگ نمک صورتی باعث شده است که از این سنگ نمک استفاده های درمانی زیادی شود.  وجود عناصر مهمی چون کلسیم، پتاسیم و منیزیم باعث تبدیل شدن این سنگ نمک به رنگ صورتی شده است و از طرفی باعث ایجاد خواص بسیار مهمی در آن شده است.

به عنوان مثال می ‌توان از این نمک برای بهبود فرآیند هضم غذا استفاده کرد و کسانی که مشکلات معده مانند رفلاکس و سوء هاضمه دارند؛ می توانند از این نمک استفاده کنند. این نمک تاثیر بسیاری در تحریک ترشح آنزیم های هضم کننده غذا مانند آمیلاز دارد و مشکلات مربوط به هضم را رفع می کند‌.

نمک صورتی می تواند به عنوان نمک حمام مورد استفاده قرار بگیرد و سموم بدن را دفع کند و به پاکسازی و روشن شدن پوست بدن نیز کمک شایانی کند. برای استحکام استخوان ها می توان از این نمک به طرق مختلف استفاده کرد. وجود عنصر منیزیم این نمک را به عنوان یک ماده مناسب برای رفع اسپاسم عضلات تبدیل کرده است.

سنگ نمک صورتی

 بازار نمک صورتی در ایران

خوشبختانه ایران دارای معادن نمک صورتی است که وجود این معادن ایران را از واردات زیاد نمک صورتی بی نیاز کرده است. بیشتر نمک صورتی ایران از معادن نمکی گرمسار سمنان استخراج می‌شود.

واردات نمک به ایران ممنوع می باشد و نمونه پاکستانی بعضا به صورت چمدانی وارد کشور می شود

به دلیل اینکه  نمک صورتی گرمسار  بیشتر در دسترس است و از لحاظ کیفی نیز بهتر است؛ استخراج، بیشتر از معادن نمک گرمسار انجام می شود.  با وجود معدن نمک صورتی در ایران بسیاری از شرکت های بازرگانی نیز اقدام به صادرات نمک صورتی می کنند.

سنگ نمک صورتی

  صادرات سنگ نمک صورتی

کشور پاکستان در صدر لیست صادرکنندگان سنگ نمک صورتی قرار دارد؛ وجود معادن عظیم نمک صورتی در این کشور و تبلیغات گسترده در خصوص کیفیت و خواص آن باعث شده است که پاکستان در رتبه اول صادرات قرار بگیرد؛ به طوری که برخی اوقات نمک صورتی گرمسار ایران نیز در بازار جهانی به عنوان نمک پاکستان فروخته می شود.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده سنگ نمک صورتی در ایران است

سنگ نمک صورتی

با تبلیغات موثر و پر بازده در سطح بین‌الملل و برندسازی نمک صورتی ایران می ‌توان صادرات نمک صورتی را افزایش داد؛ زیرا وجود معادن سنگ نمک گرمسار و دیگر گنبد های نمکی در ایران این قابلیت را به ایران داده است که بتواند جزو صادرکنندگان بزرگ سنگ نمک قرار بگیرد و ارز زیادی را از این طریق وارد کشور کند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *