مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه نمک تبلور مجدد یددار خلوص ۹۹٫۴ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک هیدرومیل چیست؟آشنایی با نمک تبلور مجددصادرات نمک تصفیه شده
نمک تبلور مجدد

کارخانه نمک تبلور مجدد یددار خلوص ۹۹٫۴ درصد، نمک تصفیه شده تبلور مجدد به سفارش خریدار از خلوص حداقلی ۹۹٫۲ درصد الی ۹۹٫۷ درصد قابل تولید و تحویل به خریدار است، ارائه سرتیفیکیت جهت بارهای صادراتی.

در این مقاله می خواهیم در رابطه با نمک تبلور مجدد صحبت کنیم و روش تولید آن را نیز شرح دهیم تا با این موضوع بیشتر آشنا شوید.

نمک هیدرومیل چیست؟

در کل دنیا تولید نمک با روش های مختلفی انجام می‌گیرد. روش هیدرومیل یکی از آن روش هایی می باشد که نیاز کمتری به مصرف انرژی فسیلی دارد. به همین دلیل نام روش سبز را بر روی آن‌ گذاشته اند. ماده اولیه در تولید نمک به روش هیدرومیل از نوع تبخیری و نمک دریاچه است. در این روش به وسیله روش های فیزیکی و آب ناخالصی نمک را کم‌ می‌کنند و آن را به درجه خلوص بالا می رسانند.

نمک تبلور مجدد

آشنایی با نمک تبلور مجدد

تولید نمک تبلور مجدد بسیار مهم می باشد زیرا سبب تولید نمکی سالم طبق استاندارد های بهداشتی می شود. این امر‌بسیار مهم و حیاتی می باشد. خط تولید نمک تبلور مجدد به صورت زیر می باشد.

مرحله اول آسیاب کردن سنگ نمک، مرحله دوم انحلال، سپس مرحله تصفیه و به وجود آوردن محلول اشباع، بعد از آن صاف کردن محلول نمک، حذف یون سولفات، آب گیری‌ نمک، سپس اضافه کردن ید، مرحله خشک کردن، مرحله آخر نیز سیلو کردن و بسته بندی می باشد.

در تولید نمک تبلور مجدد تمام این مراحل که ذکر شد باید به ترتیب انجام شود تا بتوان نمکی با کیفیت و با درصد خلوص بالا به دست آورد. از همه‌ مهم تر باید این نمک بر طبق استانداردها و معیارهای بهداشتی نیز باشد.

نمک تبلور مجدد

صادرات نمک تصفیه شده

نمک تبلور مجدد با توجه به مراحلی که طی می‌کند و همچنین استاندارد ها و معیارهای بهداشتی که دارد بسیار مورد استقبال می باشد. در ایران معادن بسیاری از نمک وجود دارد و کارخانه های بزرگی‌ نیز به صورت تخصصی بر روی تولید و استخراج نمک کار می کنند. ایران را می توان یکی از کشور های بزرگ و قدرتمند در این زمینه نام برد که کار صادرات نمک تصفیه شده و نمک تبلور مجدد را انجام می دهد.

این صادرات به کل دنیا انجام می‌گیرد. زیرا نمک ماده ای می باشد که در کل دنیا مورد استفاده می باشد و افراد از این ماده سفید استفاده می کنند. می توان گفت این ماده بسیار پرطرفدار است و ایران نیز یکی از منبع های اصلی و صادر کننده نمک به کل دنیا است.

نمک تبلور مجدد

تنها با چند تحقیق ساده می توان از کیفیت بالای نمک تبلور مجدد کارخانه های ایرانی با خبر شد. آنها با رعایت تمام نکات بهداشتی و اصولی توانسته اند در این زمینه بسیار خوش بدرخشند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *