مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش نمک صنعتی گرمسار سال ۱۴۰۲

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک صنعتی چیست ؟آیا نمک صنعتی خوراکی است ؟قیمت نمک صنعتی سال ۱۴۰۲فروش عمده نمک صنعتی
نمک صنعتی

قیمت فروش نمک صنعتی گرمسار سال ۱۴۰۲، سنگ نمک صنعتی، قیمت نمک صنعتی پودری، شکری، صدفی و نخودی، برای خرید عمده نمک صنعتی در کیسه های ۲۵ کیلویی، ۴۰ کیلویی و جامبو بگ ۱ تنی تماس بگیرید،

نمک صنعتی چیست ؟

نمک صنعتی در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و از نظر ظاهری شبیه نمک خوراکی می‌باشد ولی تفاوت آنها در میزان درصد خلوص می‌باشد. از این نمک فقط در صنایع استفاده می‌شود و مصرف خوراکی ندارد. نمک جزء عناصر حیاتی است که در بیشتر فرایندهای صنعتی به کار برده می‌شود و در کارخانه جات های شیمیایی برای تولید محصول نیازمند نمک هستند. به خاطر اینکه تصفیه نمک خام هزینه بالایی دارد، مقداری از نمک استخراج شده به صورت تصفیه نشده و خام به بازار مصرف مواد غذایی برده می‎شود و کاربردهای متفاوتی در صنایع دارد. به دلیل اینکه هیچ تصفیه‌ای روی این نمک انجام نمی‌شود و همچنین فاقد ید می‌باشد، دارای ناخالصی بیشتری بوده و به همین خاطر در صنایع بیشتر استفاده می‌شود.

نمک صنعتی

آیا نمک صنعتی خوراکی است ؟

بعد از اینکه سنگ نمک از معادن استخراج شد، به کارخانه برده می‌شود و با توجه به درصد خلوص آن تشخیص داده می‌شود که در صنعت یا برای خوراکی مصرف شود. این نمک جنبه خوراکی ندارد و اگر هم استفاده شود بسیار کم و ناچیز می‌باشد. سنگ نمک با درصد بالای ۹۹% بعد از تصفیه و پالایش مصرف خوراکی پیدا می‌کند و سنگ نمک با درصد خلوص پایین تر از ۹۵% به عنوان مواد اولیه در صنایع غذایی به کار برده می‌شود. نمک صنعتی جنبه خوراکی ندارد و به علت نیتریت زیاد باعث مسمومیت می‌شود. این نوع از نمک همانطور که از نامش پیداست با هدف تولید در صنایع استخراج می‌شود و به همین خاطر جنبه خوراکی ندارد و اگر هم استفاده شود بسیار کم و ناچیز است. همچنین فرایند ید دار کردن روی این نوع انجام نمی‌شود.

نمک صنعتی

قیمت نمک صنعتی سال ۱۴۰۲

 

نوع نمک قیمت هر تن
نمک شکری ۴۸۰۰۰۰
نمک صدفی ۱۲۰ ۵۷۰۰۰۰
نمک صدفی ۱۳۰ ۶۰۰۰۰۰
نمک پودری ۴۴۰۰۰۰

فروش عمده نمک صنعتی

تاجران صنعت نمک، امروزه به صورت اینترنتی کار فروش را انجام می‌دهند و در حجم زیاد و عمده کالای خود را سفارش و یا به فروش می‌رسانند. فروش عمده این نوع از نمک را معمولا شرکت های تولید کننده انجام می‌دهند که با توجه به نمایندگی و سایت اینترنتی محصول را به مشتری می‌رسانند. قیمت نمک صنعتی بستگی به قیمت سنگ نمک خام آن دارد چون سنگ نمک ماده اولیه تولید این نمک می‌باشد.

ببینید
اطلاعات بیشتر در باره نمک صنعتی را اینجا ببینید

نمک صنعتی

قیمت این نمک نسبت به نوع خوراکی آن کمتر است و این به خاطر این است که فرایند ید دار کردن و تصفیه کردن روی آن انجام نمی‌شود اما فروش این نوع از نمک ها بیشتر است چون ۷۰% از سنگ نمکی که استخراج می‌شود در صنایع به کار می‌رود.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران[/hwgold-dash]

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *