مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ نمک آبی اصل کریستالی گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت آبی شدن رنگ سنگ نمکخواص سنگ نمک به رنگ آبیسنگ نمک آبیصادرات سنگ نمک آبی
سنگ نمک آبی

بزرگترین مرکز صادرات سنگ نمک آبی اصل کریستالی گرمسار، سنگ نمک آبی پر رنگ، سنگ نمک آبی جهت مصرف شخصی، امکان تحویل در سراسر اروپا و آمریکا، مقادیر کم یا خرید عمده.

علت آبی شدن رنگ سنگ نمک

نمک یک عنصر موثر در غذاهای مختلف است، که طعم خاصی را به غذا القا می‌کند. به زبان ساده، نمک جزء ضروری آشپزی ما است، ما حتی نمی‌توانیم یک غذا را بدون آن تصور کنیم. اگرچه نمک پودری ریز (نمک خوراکی) به طور گسترده استفاده می‌شود، اما شکل خالص نمک به نام نمک سنگ نیز به طور گسترده در صنایع مختلف یافت می‌شود. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با سنگ نمک آبی لازم است ادامه مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب نمائید.

وجود عنصر پتاسیم در سنگ نمک سبب آبی شدن رنگ آن شده و این ماده طبیعی نادر را در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار نموده است.

سنگ نمک آبی

خواص سنگ نمک به رنگ آبی

سنگ نمک آبی با نام‌های محلی مختلف شناخته می‌شود. کریستالی و بیشتر به رنگ سفید است، اگرچه شامل رنگ‌هایی مانند آبی روشن، بنفش، قرمز، نارنجی یا خاکستری است. تقریباً ۸۴ عنصر ضروری از ۹۲ عنصر مورد نیاز برای رشد بدن مانند سدیم، پتاسیم، آهن، کلسیم، روی و غیره در آن یافت می‌شود.

سنگ نمک آبی یکی از سنگ‌های شناخته شده در بین سنگ نمک‌های موجود است که طی فرایندهای مختلف استخراج و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنگ نمک آبی زمانی تشکیل می‌شود که آب دریا یا آب دریاچه تبخیر می‌شود و کریستال‌های شفاف و کم رنگ از کلرید سدیم از خود به جای می‌گذارد. سنگ نمک با کلرید سدیم و سایر ریز مغذی‌های مختلف مانند کلسیم، منیزیم، آهن، گوگرد، روی، اکسیژن، هیدروژن و کبالت پر شده است. این مواد ضروری عملکردهای مختلف بدن را انجام می‌دهند و شما را سالم و قوی نگه می‌دارند. در اینجا مهم‌ترین خواص آن ذکر شده است:

  • فرآیند هضم را تقویت می‌کند

سنگ نمک آبی یک درمان خانگی عالی برای مشکلات گوارشی مانند یبوست، سوزش سر دل، نفخ، درد معده و غیره است. این سنگ نمکی سرشار از مواد معدنی و ویتامین است که هضم را بهبود می‌بخشد، حرکات روده را تقویت می‌کند و به پاکسازی محصولات سمی از روده کمک می‌کند. همچنین به بهبود از دست دادن اشتها کمک می‌کند. نتایج مطالعه نشان می‌دهد که سنگ نمک می‌تواند انسولین را در بدن تحریک و از هوس خوردن قند جلوگیری نماید.  علاوه براین سنگ نمک نیز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند

سنگ نمک سرشار از ویتامین K است که به تقویت استخوان‌ها و همچنین تقویت ایمنی شما کمک می‌کند. همچنین متابولیسم استخوان بدن را افزایش می‌دهد که مانع از ابتلا به چندین بیماری می‌شود.

سنگ نمک آبی

صادرات سنگ نمک آبی

در حقیقت سنگ نمک آبی به دلیل برخورداری از پتاسیم خاصیت درمانی خوبی دارد و موجب شده به کشورهای دیگر صادر شود. بیشتر خریداران اروپایی دوست دارند که این محصول را مستقیما از ایران خریداری نمایند لذا مجموعه سنگ نمک هالیتو این امکان را فراهم کرده که سفارش مشتریان در هر نقطه از دنیا به سهولت به دست انها برسد.

سنگ نمک آبی

برای ثبت سفارش سنگ نمک آبی با کارشناسان ما در تماس باشید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *