مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش عمده نمک گاو و گوسفند

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص نمک برای دامتاثیرات کمبود نمک در بدن گاوتولید کننده نمک گاو
نمک گاو

مرکز فروش عمده نمک گاو و گوسفند، انواع نمک دانه شکری، پودری، سنگ نمک به صورت فله و در کیسه های ۲۵ کیلویی، کمبود نمک در گاو مضرات فراوانی را به دنبال دارد، برای خرید نمک دام به قیمت درب معدن با ما تماس بگیرید.

یکی از به صرفه ترین مواد غذایی مصرفی دام ها، نمک گاو می باشد. نمک همیشه برای پرورش و بخصوص افزایش وزن گاو و گوسفند مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که طعم نمک شور است، پس از مصرف آن دام تشنه و پر اشتها می شود و در نتیجه آب و غذای بیشتری مصرف می کنند. همین موضوع باعث بالا رفتن وزنشان می شود.

خواص نمک برای دام

دام ها برای حفظ سلامتی و افزایش شیر نیاز به ویتامین ها و مواد معدنی از جمله سدیم و کلر دارند، که آن را نمک تامین می کند.

به طور کلی مهم ترین خاصیت نمک افزایش تشنگی که در پی آن نوشیدن زیاد آب و افزایش اشتها است، خواهد بود. مصرف نمک گاو در دام ها به حدی حیاتی و مهم است، که حتی در کاه( ماده غذایی دیگری برای دام هاست) با اضافه کردن کود اوره و نمک ارزش غذایی آن را افزایش می دهند. نمک به هضم راحت تر غذا در دام ها کمک می کند.

نمک گاو

تاثیرات کمبود نمک در بدن گاو

از آنجایی که مصرف بیش از حد نمک گاو باعث مسمومیت گاو ها می شود، کمبود نمک نیز تاثیراتی در بدن گاو دارد. بهتر است از نمک های فاقد آهن و منیزیم استفاده کرد. کمبود ویتامین باعث بیماری هایی مانند ریزش پشم و غیره می شود. کمبود نمک موجب بروز آسیب های مغزی، کاهش در باروری و مرگ ناگهانی می شود

نمک گاو

تولید کننده نمک گاو

شرکت ها و تولیدی های زیادی در سطح شهر و کشور وجود دارند که اقدام به تولید و عرضه نمک گاو می کنند. فروشش بیشتر این تولیدی ها بسته به قیمت مناسب و کیفیت بالاتر است. در این صورت سود بیشتری را نیز دریافت خواهند کرد.

برای نمک گاو هم از طریق سایت های معتبر و هم به شکل حضوری می توانید اقدام به خرید کنید. امکان خرید به شکل عمده برای متقاضیان فراهم شده است. علاوه بر خواص بیشمار نمک برای پرورش دام ها مصرف بی رویه آن هم خطراتی به همراه دارد و اختلالاتی را در سیستم گوارشی و اعصاب دام ها بر جای می گذارد. از جمله این موارد می توان موارد زیر را نام برد:

  • درد در ناحیه شکم و اسهال
  • مسمومیت و استفراغ
  • افزایش بیش از حد تشنگی و ریزش بزاق
  • کوری، تشنج
  • فلجی و در نهایت مرگ.

نمک گاو

برای خرید عمده نمک دامداری و گاوداری با ما تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *