مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید و فروش نمک صادراتی سمنان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نمک آبی سمنانخواص نمک سمنانکارخانه بسته بندی نمک
نمک سمنان

کارخانه تولید و فروش نمک صادراتی سمنان، نمک آبی سمنان، سنگ نمک سمنان، نمک صورتی سمنان، سنگ نمک سفید جهت تولید سنگ نمک تزیینی، سنگ نمک مخصوص خوراک دام، نمک خوراکی، نمک دانه بندی شده.

آشنایی با نمک آبی سمنان

تا به حال تجربه آشپزی با نمک آبی را داشته اید؟ آیا می دانستید نمک سمنان یکی معروف ترین نمک های شناخته شده در دنیا می باشد؟ اگر شنیدن این نکات برایتان تازه و جذاب بود؛ پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

نمک یکی از مهم ترین اقلام اساسی هر خانه به شمار می آید. بدون وجود این دانه های سفید آشپزی امری تقریبا محال و غیر ممکن است. نمک های موجودی که ما هر روزه از آن ها استفاده می کنیم متعلق به استان سمنان است. نمک سمنان خود به چند دسته تقسیم می شوند که در رنگ های مختلفی موجود هستند. به طور مثال نمک آبی، نمک صورتی، نمک نارنجی و… در این میان اما بودند افرادی که تصور این را داشتند که نمک تنها به رنگ سفید موجود است.

سنگ نمک آبی یک از نمک هایی است که شهرتی جهانی را دارد، و تنها در کشور عزیزمان ایران این سنگ نمک استخراج می شود. نمک آبی از معادن موجود در استان سمنان استخراج می شود. به سبب نایاب بودن این سنگ نمک بهتر است که از کلمه اکتشاف به جای استخراج استفاده کنیم. از نمک آبی در پخت و طبخ انواع غذاها استفاده می شود. این نمک به سبب کم یاب بودنش قیمت بالاتری را نسبت به دیگر نمک های موجود در بازار دارد. نمک آبی به دلیل دارا بودن املاح و مواد معدنی مختلف خواص درمانی و دارویی نیز دارد و بر خلاف نمک های سفید هیچ ضرری را برای بدن ندارد. در ادامه به خواص نمک سمنان که به رنگ آبی می باشد، می پردازیم.

 نمک سمنان

خواص نمک سمنان

همان طور که گفته شد؛ نمک سمنان در رنگ های متنوعی تولید می شود. این سنگ نمک ها به سبب داشتن مقادیر زیادی پتاسیم، کلسیم و منیزیم موجب سلامتی انسان ها می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های نمک آبی سمنان، بهبود گردش خون در قلب و بدن انسان می باشد؛ همچنین این نمک ها باعث رشد و استحکام استخوان ها می شوند. نمک سمنان به سبب دارا بودن منیزیم نقشی مهم را در حفظ سلامت دندان ها و رفع خستگی عضلات بدن ایفا می کند.

نمک سمنان

کارخانه بسته بندی نمک

بعد از استخراج سنگ نمک از معادن نمک سمنان، این سنگ نمک ها به کارخانه های تولید کننده انواع نمک می روند. این کارخانه ها بعد از تبدیل سنگ نمک ها به نمک های خوراکی، آن ها را به اشکال و اوزان مختلفی بسته بندی می کنند و به بازار عرضه می کنند تا عموم مردم از آن ها استفاده کنند.

نمک سمنان

صادرات نمک سمنان در کیسه های جامبو بگ ۱ تنی انجام می گیرد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *